środa, 16 grudnia 2015

Nadchodzi koniec 2015 roku - czas na przemyślenia.

        Jak zawsze zbliżający się koniec roku jest dobrym okresem do podsumowania mijającego roku jak i planowania lat kolejnych. Niestety z racji wielu obowiązków całkowicie zaniedbałem swojego bloga od strony umieszczanych na nim treści, zakładam jednak, że nigdy nie jest za późno aby można było nadal kontynuować swoją przygodę z pisaniem.


        Nie da się ukryć, że w obecnej chwili sprawy o których planuję pisać będą związane w zasadzie z kilkoma tematami:

- plany finansowej wolności przed "50",
- ciekawe książki,
- przygody i praktyczne doświadczenia z podróży po świecie,
- tematyka wolna w tym promocja swoich dodatkowych pomysłów biznesowych.

Dlaczego taka zmiana, chociaż bardziej nazwałbym to ewolucją - czas robi swoje, a przecież w sumie świadomym byciem jest cel stworzenia godnych warunków w wieku bardziej dojrzałym. W myśl zasady im szybciej tym lepiej.

Doświadczenia życiowe zredukowały do bardzo minimalnej ilości problemy związane z różnymi instytucjami. Obecnie mam do rozwiązania w zasadzie dwie sprawy, jedna powypadkowa z ubezpieczycielem (z 2007 roku), a druga z biurem podróży z którym byliśmy na wycieczce (do ugody nie doszło). Te tematy toczą się swoim życiem. Gra toczy się o dużo większe pieniądze, ale nie podejmując wyzwania nie zmieni się nic.

Podczas tej długiej nieobecności trafiłem na kilka ciekawych tematów w postaci różnych wpisów na blogach i serwisach poświęconych finansowej świadomości. Część tych wpisów przypominała moje początki na blogu - ambitne ;), a część uświadomiła mi, że jest spore zapotrzebowanie wśród czytelników.

Mój blog nadal odwiedzają setki osób, co mnie bardzo mile zaskakuje.

Cel jaki sobie stawiam to dwa posty miesięcznie w odstępach około 14 dni. Pierwszy planuję napisać w czasie świątecznym - będę miał więcej czasu, a potem w okolicach 5-10 każdego miesiąca oraz 20-25 dnia każdego miesiąca.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich wytrwałych czytelników.

Krzysztof

1 komentarz: